Short met sterren + een bekentenis


Lucas kon met deze warme temperaturen nog wel een shortje gebruiken. Het patroon van de Pippa Pants van Emma en Mona lag hier nog in zijn maat (110-116) sinds Mickey en één van de vriendjescadeautjes, dus dat werd weer bovengehaald. Ik blijf het een geweldig patroontje vinden. Snel klaar en een leuk resultaat. Al zal ik volgende keer misschien toch een iets langer model kiezen, denk ik. Maar dit is perfect als pyjama- of speelbroek.

Er is er eentje enthousiast.

Ik heb er hier nog niks over gezegd, maar ik ben een eigen webshop aan het oprichten die twee van mijn passies combineert: naaien en recyclen. Het komt erop neer dat ik gebruikte kledingstukken omtover tot volledig nieuwe kleren voor meisjes van 1 tot 7 jaar. De eerste collectie komt half augustus uit en bestaat uit T-shirts. Om de effen stofjes wat op te vrolijken heb ik gewerkt met de zeefdrukset van Bobbinhood.

Logo door Astrid Vanderborgt.

Meisjeskleren zijn natuurlijk niks voor Lucas, maar de printjes trokken hem wel aan. Daarom besloot ik om één van mijn prints te gebruiken om z’n shortje te pimpen. De sterretjes zijn dus alvast een voorproefje van Maan & Mini. ;-)

Het groene stofje van de short lag al sinds het begin van mijn naaicarrière in de kast en is een overschot van een pyjama-T-shirt voor mezelf. Ik ben eerlijk gezegd content dat ik de rest nu eindelijk heb kunnen verwerken. Weer een stofje minder in mijn stoffenkast!



Lucas was héél blij met z’n nieuwe short en haalt hem al uit de wasmand nog voor ik hem terug in de kast kan steken. Lucas blij, mama blij!

3 opmerkingen: