15 dingen die jullie nog niet wisten over mij

Deze blog bestaat ondertussen een goed half jaar. 
Tijd om mezelf eens wat verder voor te stellen.

Op m'n 19de verjaardag.
  1. Ik eet geen vlees. Wel vis trouwens. Op m’n 15de besloot ik vegetariër te worden. Niet uit principe, maar omdat ik niet graag vlees at. Al is het wel mooi meegenomen dat het ook zorgt voor minder CO²-uitstoot. Win-win!
  2. Mijn lievelingskleur is rood.
  3. Ik lust geen meloen en watermeloen. Een bordje met hesp en meloen is dan ook géén goed voorgerecht voor mij. :-)
  4. In 2006 ben ik vijf maanden op Erasmus geweest in Granada (Spanje). Een zalige tijd!
  5. Ik heb iets met bolletjes en streepjes.
  6. Ik maak bijna elke dag een to-dolijstje. Anders krijg ik niks gedaan. :-)
  7. I looooove chocolate.
  8. Ik ben lichtjes tv-verslaafd. Gelukkig heeft het mij wel een job als ondertitelaar opgeleverd.
  9. Ik drink heel weinig alcohol. Na twee zwangerschappen en twee borstvoedingsperiodes is dat gewoon zo gegroeid.
  10. Ik ben altijd al bang geweest voor honden, al is het wel een stuk beter dan vroeger.
  11. Ik heb een bril om ver te zien, maar ik zet hem alleen op om tv te kijken en auto te rijden. 
  12. Elke avond voor ik ga slapen, lees ik in bed. Ook als ik pas om 4 uur ’s nachts in bed lig.
  13. Je kunt mij altijd blij maken met pizza of pasta.
  14. Ik kies vaak mooi over praktisch. Zo koop ik liever mooie, maar pijnlijke schoenen dan lelijke, praktische schoenen. Niet zo slim, maar ja.
  15. Ik heb in mijn leven al heel wat hobby’s uitgeoefend: muziekschool, ballet, zwemclub, rope skipping, toneel, volksdans en joggen. Naaien is wel een blijvertje, denk ik. 
En? Zitten er verrassingen tussen?
By the way, nog maar een week voor de eerste collectie van Maan & Mini!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten