Grafische vliegtuigtrui


Om mijn goede voornemens (zie vorige blogpost) kracht bij te zetten, begon ik vorige week maar meteen aan een project dat al een tijdje in mijn hoofd zat: de trui met grafische lijnen uit Stof voor Durf het Zelvers 3. Ik had op de boeklancering een leuke biotricot gekocht bij Madeline de Stoffenmadam en wou daarmee eens iets anders maken dan een simpele raglantrui (zoals de pandatrui).



SVDHZ3 staat vol met snelle projectjes voor mensen met weinig tijd. Een snel resultaat dus, ideaal met mijn naaidipje. En Griet en Annick hadden absoluut gelijk. De trui stak op nog geen twee uur in elkaar, inclusief wat gesukkel van mijnentwege. ;-)


Dit is dus wat ik krijg als ik foto's wil maken...

Het patroon ziet er op het eerste zicht wat raar uit, maar het zit heel goed in elkaar. De half verborgen zakjes zijn een leuk detail en vielen enorm in de smaak bij Lucas. De hele trui was een schot in de roos! Hij wou hem meteen aandoen en aan z'n vriendjes laten zien. Hij vroeg ook ineens om nog meer zelfgenaaide kleren. Dus ik weet weer wat doen.

Zijn jullie er al in gevlogen dit jaar?
Je kunt mijn blog ook volgen op Follow

4 opmerkingen:

  1. een hele mooie! ik kom precies ook wat traag op gang dit jaar, al loopt mijn hoofd ook wel over van de plannen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie! Hier wordt wel genaaid maar het nemen van fotos stel ik uit waardoor het onrustig wordt in mijn hoofd :-)

    BeantwoordenVerwijderen